منتدى قيثارة داود
مرحباً بك عزيزي الزائر يشرفنا زيارتك لنا على . منتدى قيثارة داود . كما يشرفنا ايضا تسجيلك معنا كأحد اعضاء المنتدى المميزين . وكما هو شعارنا دائماً مجاناً اخذتم مجاناً اعطوا ( متى 10: 8 ) . أخوكم في الرب سامح

منتدى قيثارة داود

مجاني لا يشترط التسجيل بالمنتدى بل على حسب رغبة كل واحد /// وشعارنا هو مجاناً أخذتم مجاناً أعطوا . متى (10 : 8 ) .

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

شمسك مش ممكن تغيب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
smsm.gold
Admin

مُساهمةموضوع: شمسك مش ممكن تغيب    الإثنين مايو 26, 2014 7:14 pm

شمسك مش ممكن تغيب

شمسك مش ممكن تغيب طول ما أنت من قلبي قريب وأنت موجود في حياتي الفرحة معاك ليلاتي والقمر هو أنت في سمائي والنجوم تتلألأ من بعيد والناس واقفة تنادي هو النهاردة عيد ميعرفوش أن القمر بينادي حبيبي من بعيد وأقول لقلبي شوقك ليه كل يوم بيزيد يقول أصل حبيبي مش بيفارق خيالي حبيبي مني قريب دا السعات معاه ثواني والثواني مش كتير أنا عايش بضوء عنية والسعادة وأنا بين إيدية لما أسمع صوته أفرح بيه ولما أنام أحلم أني ماسك إيدية وأبص في عنية الحلوه أنسى كل اللي أنا فيه مش بيفارقني ليلاتي معايا في كل حين لما القى برأسي على صدرة برتاح في الحال ولما أخده في حضني يزداد شوقي اليه دي الفرحة معاه مش ممكن تغيب دا حبيب القلب الغالي اللي عايش أنا بيه والعمر اللي فات دا كله مش محسوب من حياتي أنا عايش النهاردة بيه والعمر اللي جاي دا كله ليه وقلبي بين أحضانه بيتمتع بحنانه مين زي حبيبي في جماله مين مثل حبيبي في دلاله مين غير حبيبي مالك كياني مين أغلى من حبيبي أضحي بعمري كله عشانه
http://guitar12david.mam9.com

شمسك مش ممكن تغيب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1